RSS

SPORT: Iftime şi Şfaiţer acceptă provocarea Ice Buket

30 Aug

230049maxim

Patronul FC Botoşani, Valeriu Iftime, preşedintele echipei Cornel Şfaițer şi reporterul Monitorul de Botoşani, Cristian Prisacariu, au acceptat provocarea Ice Buket lansată astăzi de Marius Croitoru. „Dacă m-a provocat, accept. Cred că marți va fi ziua cea mare. Îmi voi turna gheață în cap şi voi dona şi bani pentru Bogdan”, a declarat Iftime. La rândul său, Cornel Şfaițer a spus că acceptă provocarea şi că se va gândi bine pe cine va provoca la rândul său. ” Eu mereu m-am declarat pentru astfel de acțiuni umanitare şi le-am sprijinit şi la fel voi face şi acum. Îmi voi turna apă cu gheață în cap şi voi dona şi bani pentru Bogdan”, a declarat Şfaițer.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 30 August 2014 în Fără categorie

 

Lasă un răspuns

 
